Paprika plnená bulgurom a údeným tofu v paradajkovej omáčke

Našla som ešte zopár paprík na záhradke, tak som spravila toto chutné voňavé jedlo:


Potrebujeme:
papriky, paradajky, paradajkový pretlak, bulgur, údené tofu, vajce, ovsené vločky, čierne korenie, majorán, cesnak, bobkový list, soľ

Postup:
Papriky umyte, odrežte vrchnú časť a vydlabte semienka. Dovnútra potom natlačíte bulgurovú zmes. Tú si pripravíte tak, že uvaríte bulgur, k nemu pridáte nadrobno nastrúhané údené tofu, soľ, korenie, majorán, pretlačený cesnak, pridáte jedno vajce a zahustíte ovsenými vločkami. 


Medzitým si uvarte paradajkovú omáčku. Lyžicu olivového oleja dáte do hrnca a prilejete paradajkové pyré alebo pretlak alebo čerstvé ošúpané paradajky, posolíte alebo podľa potreby prisladíte, pridáte bobkový list a čerstvo namleté čierne korenie a varíte cca 5 minút. Ja som použila pyré aj čerstvé paradajky, no potom som celú omáčku vymixovala dohladka. Do omáčky potom dajte naplnené papriky a varte domäkka.

Komentáre

Obľúbené príspevky