Avokádovo-vajíčková nátierka s pažítkou

Choroby na nás v tomto jesennom období číhajú z každej strany, preto je dôležité imunitu posilňovať predovšetkým zdravým a pestrým jedálničkom. Dnes som zvolila kombináciu plnú vitamínov: avokádo + vajcia + pažítka. A vznikla z nej veľmi výživná, zdravá a chutná nátierka.

Potrebujeme:
1 prezreté avokádo, 3 vajcia, 3 lyžice horčice, pažítka, morská soľ

Postup:
Asi viacerí poznáte klasickú vajcovú nátierku. Ja som namiesto masla použila avokádo, ktoré je plné dôležitých vitamínov a minerálnych látok. Avokádo vydlabeme, vajcia ošúpeme a vložíme do mixéra. Pridáme horčicu, nakrájanú pažítku a soľ, vymixujeme a natierame najlepšie na domáci chlebík. Ja som mala tentoraz doma upečený ražný so slnečnicovými a ľanovými semienkami.


Komentáre

  1. Milujem túto nátierku ... aj keď robím trošku inak, základ je rovnaký a chutí vynikajúco ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vďaka Lauri, tak prezraď, ako ju robíš ty, rada, skúsim niečo nové :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky