Guľky z údeného tofu so zemiakmi a kyslou kapustou

A máme tu ďalší z receptov, ktoré zahrejú, rozvoňajú domácnosť a prispejú k lepšej imunite.Ak mi niekedy zvýši trochu ryže z predchádzajúceho dňa, tak zvyknem urobiť buď koložvársku kapustu, alebo tieto VegeGuľky, ktoré sú chutné nielen v kapuste, ale aj v paradajkovej omáčke.


Potrebujeme:
údené tofu, uvarená ryža, vajce, celozrnná ražná múka, ovsené vločky, cesnak, čierne korenie, mletá červená paprika, majorán, soľ, kyslá kapusta, sušené hríby, cibuľa, zemiaky

Postup:
Kyslú kapustu premyjeme a dáme dusiť na cibuľku spolu s vopred namočenými hríbmi, cesnakom a koreninami. Tofu najemno nastrúhame a pridáme k nemu uvarenú ryžu v pomere 1:1, hrsť ovsených vločiek, pretlačený cesnak, vajce, okoreníme a osolíme a zahustíme celozrnnou múkou tak, aby sa zo zmesi dali formovať pekné guľky. Ruky si navlhčíme a tvarujeme guľky, ktoré potom vhadzujeme do predvarenej kyslej kapusty. Necháme variť asi 15 minút a môžeme podávať spolu s uvarenými zemiakmi alebo s chlebom.


Komentáre

  1. Ahoj, velmi si ma inspirovala tymto receptom! urcite ho vyskusam, ale kedze doma nepouzivame vajce, nevies mi napisat ci mozem ako pojivo pouzit hrasku? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, no pravdupovediac, ja hrasku nemam odskusanu, ale dik za tip, tu si zas musim zadovazit a vyskusat ja :) ja by som namiesto vajca dala najemno nastruhany zemiak, ten by to mal spojit...

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky