Čarovná červená polievka

Dnes som robila polievku z červených druhov zelenín. Skombinovala som to, čo som doma našla – kúsok červenej papriky, červenej kapusty a červenej cibule. Chuť bola výborná, dokazuje to aj prázdny tanierik mojej dvojročnej dcérky, ktorej polievky príliš nevoňajú. Túto polievku zje vždy.



Potrebujeme:
štvrtina hlávky červenej kapusty, pásik červenej papriky, červená cibuľa, ovsené vločky, slnečnicový olej, sezamový olej, šťava z citróna, soľ

Postup:
Nakrájanú cibuľu som dala restovať na lyžicu slnečnicového oleja. Keď bola mierne pripečená, pridala som na kocky nakrájanú papriku. Chvíľu so to ešte opekala a miešala a nakoniec som pridala nakrájanú červenú kapustu a zaliala vodou. Posolíme a varíme do zmäknutia. Nakoniec pridáme hrsť ovsených vločiek, ktoré nám polievku zahustia. Celú polievku som dala do mixéra a dohladka rozmixovala. Na tanieri som polievku pokvapkala sezamovým olejom a šťavou z citróna, tá vyčarila na polievke krásne svetlé škvrnky. Dozdobila som ju žeruchou.










Komentáre

Obľúbené príspevky