19. máj v našej záhrade

Jari som sa po tej dlhej zime už nemohla dočkať. Takú malú jar som si už v januári urobila doma za oknami, posadila rôzne semienka a tešila sa z každej rastlinky, ktorá vykukla. Niekedy v marci prišiel rad na prípravu hriadok, rozniesli sme kompost, pokultivátorovali a začali pomaly sadiť. Dnes už žneme prvú úrodu, reďkovka už je takmer skonzumovaná, špenát ide pomaly do kvetov, rukolu a mladú cibuľku máme denne na stole. Včera som konečne urobila zopár záberov z mojej oázy radosti. Dnes vám nenarobím chute fotkami jedla, ale bude to taká malá fotoreportáž toho, čo ma teší.:)

náš kúsok zeme v popredí s novými toho roku zasadenými tujami


prvé jahôdky

môj kvetinový záhon

ľalie a nezábudky

náprstník vysoký ako moja dcéra

niekto maká, niekto sa kolobežkuje v cibuli

jasné, že nebudem zaostávať za sestrou :)

hrach krásny, hustý, vysoký, ale zatiaľ bez kvetov

špenát už začína kvitnúť

v petržlene toto narástlo, žeby tekvica?

cvikla maličká

rukola

šalát

v mangolde si zemiak rastie

biela guľatá reďkovka má obrovské a mohutné listiská

mrkva malilinká

zelená lúsková fazuľka je nenáročná

paradajka zatiaľ mini

veliký mangold z minulého roka, budú semiačka

kaleráb

vzadu josta a vinič, v popredí pracovné nástroje našich pomocníčok

hokaido alebo maslová tekvica, uvidíme, keď vyrastie

prvý plod na mladunkej ročnej jabloni

naše mladé stromčeky - jabloň, hruška, ringlóta, broskyňa, marhuľa

pomocníčka v akcii

mini mladé broskynky

jahody

náprstník

zavlažovacie zariadenie našich pomocníčok

begónia

sirôtka

aksamietnica

margarétka

pivonka

nezábudka

klinček
pažítka
koriander

Komentáre

Obľúbené príspevky