VegeHurka so zemiakmi, posúchmi a kyslou kapustou

Dnes som mala chuť experimentovať. Už dávnejšie som chcela vyskúšať dať nejako dokopy vegetariánsku jaternicu či hurku. Tak som to teda skúsila a výsledok ma milo prekvapil. Vzhľad to možno nemá veľmi vábny, ale poviem vám, bola to hotová delikatesa. 


aj takto sviatočne si ju môžete naservírovať spolu so zemiakmi a troškou omáčky zvanej máčanka (zmes je červenejšia z väčšieho množstva cvikly) 
Potrebujeme:
cibuľa, cesnak, údené tofu, ryža, jačmenné krúpy, cvikla, sójová omáčka, olej, mleté čierne korenie, červená paprika, majorán, soľ

Postup:
Na oleji si orestujeme cibuľu. Keď je pekne pripečená, dáme na ňu nastrúhané údené tofu pokvapkané niekoľkými lyžicami sójovej omáčky. Neskôr pridáme trochu nastrúhanej cvikly, ktorá celej zmesi dodá krásnu farbu, ale aj chuť. Pomiešame, pridáme roztlačený cesnak, čierne korenie, červenú papriku, majorán, posolíme a opekáme. Medzitým si uvaríme trošku ryže a jačmenných krúpov. Uvarené ich dáme do panvice k orestovanej zmesi. Pomiešame a hurka je hotová. 
Ako prílohu som zvolila dusenú kyslú kapustu, varené zemiaky a nasucho pečené kysnuté posúchy, ktoré som robila z chlebového cesta, piekla na suchej panvici a potierala olivovým olejom.

Komentáre

Obľúbené príspevky