Zapekaná cuketa so špenátom

Zapekanky bývajú zvyčajne veľmi chutné a rýchle jedlá. Do pekáča môžete nahádzať kadečo, dochutiť koreninami či bylinkami, šupnúť do rúry a jedlo je hotové. Ja som dnes čarovala z týchto surovín:

Potrebujeme:
cuketa, vajce, tofu, balkánsky syr, olej, soľ, mleté čierne korenie, cesnak, špenát

Postup:
Cuketu si nakrájame na kolieska a údené tofu na plátky či kocky. Formičky alebo plech si vymastíme maslom alebo olejom a naukladáme naň jednotlivé kúsky. Posolíme a pokoreníme. Posypeme rozdrveným balkánskym syrom a dáme zapiecť do vyhriatej rúry. 


Keď sú suroviny pripečené, rozbijeme vajíčka a dáme to ešte raz mierne zapiecť. Ja som zápek podávala s dusenými špenátovými listami na cesnaku a masle, srdiečka som si spravila z chlebového cesta, povykrajovala formičkami a nasucho opiekla na panvici a potrela olivovým olejom.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky