Chrumkavé zemiaky s plnkou z údeného tofu

Trošku som sa flákala, lebo sa mi pokazil počítač. Ale vďaka Janíčkovi, ktorý mi ho dal do parády, vás môžem opäť inšpirovať skvelým a jednoduchým receptom. Uvedomila som si akúsi závislosť na tom kuse umelej hmoty plnej rôznych káblikov a neviemčoho. Vlastne chýbala mi najmä moja hudba a môj guláš receptov. Tak som konečne s ním, p­úšťam si obľúbený výber piesní, spievam si svoje hity a píšem o fajnových zemiakoch:   



Potrebujeme:
zemiaky, údené tofu, mladá jarná cibuľka, tvrdý syr, čierne korenie, soľ, olej

Postup:
Zemiaky uvaríme v šupke vo vode s troškou soli a rasce. Keď sú uvarené, prekrojíme ich napoly a vydlabeme. Vydlabané zemiaky poukladáme na olejom vymastený pekáč, posolíme a dáme nachvíľu pripiecť do rúry. Medzitým si urobíme náplň. Zmes vydlabaných zemiakov popučíme a zmiešame s postrúhaným údeným tofu, nakrájanou cibuľkou spolu s vňaťou, soľou a čerstvo namletým čiernym korením. Vytvarujeme guľky a vložíme ich  do pripečených zemiakov. Opäť dáme zapiecť a keď chytia farbu, navrch položíme plátok tvrdého syra. Výborne chutia s kyslým mliekom. 


Komentáre

Obľúbené príspevky