31. júl v našej záhrade

V piatok som opäť urobila zopár záberov z našej záhradky. Dozrievajú paradajky, papriky, cukety, maslové tekvice, hokaido a cvikla. Mojím najväčším pokladom je rastlinka baklažánu, ktorú som pestovala od malilinkého semienka. Mala som asi 6 semien, z ktorých sa po dlhom predlhom čase klíčenia zázračne ujalo len jedno. Aj to veľmi pomalinky rástlo v malom kelímku od jogurtu a ani som neverila, že z neho niečo vyrastie. S príchodom leta rastlinka čoraz viac rástla a mohutnela, potom som ju presadila do záhradky a dnes sa tešíme z prvého plodu. 

paradajky, papriky, cvikla, tekvice, cukety, baklažán

to je on, môjho srdca šampión

hokaido
baklažán

tekvica

cvikla

papriky, paradajky

moje pestrofarebné cínie

aj čmeliakovi sa páčila...

broskyne nám pomaly dozrievajú


včielka mala veľa práce na kvete slnečnice

cínia

gladiola

paprika

paradajky sa začínajú červenať

cherry paradajka

kto nájde cukety?

malilinké baklažániky

hokaido dorastá
mangold v plnej kráse

krhlička letíííííí




Komentáre

Obľúbené príspevky