Chrenová omáčka s domácou knedľou a seitanom

Prvýkrát v živote som robila chrenovú omáčku z čerstvého chrenu. Ako prílohu k nej som okrem mojej domácej knedle zvolila marinovaný seitan.

Potrebujeme:
chren, maslo, smotana, múka, soľ, pár kvapiek citrónovej šťavy, seitan, cesnak, sójová omáčka, horčica, čierne korenie, mletá červená paprika, škrob

Postup:
Z masla a múky urobíme bledú zápražku. Zalejeme ju vodou a povaríme. Potom pridáme smotanu na varenie, najemno postrúhaný chren, privedieme k varu a odstavíme. Ja som mala dosť drevnatý chren, tak som omáčku ešte prepasírovala. Podľa chuti dosolíme a pokvapkáme citrónovou šťavou. Medzitým som si vymiesila a naparila knedľu. Seitan som nakrájala na tenké plátky a dala marinovať do sójovej omáčky, lyžičky horčice, olivového oleja, čierneho korenia, majoránu, mletej červenej papriky a pretlačeného cesnaku. Ten potom z marinády vyberieme a sprudka opečieme na oleji. Podlejeme vodou a zvyškami marinády a zahustíme škrobom rozmiešaným vo vode.


nastrúhaný chren

vykysnuté cesto na knedle

knedle vyformované z cesta

marinovaný seitan

knedle pripravené na parenie

hotový seitan s omáčkou

Komentáre

Obľúbené príspevky