4 roky blogujem

#spomienkynainternat #r2005 #nasavegeklasika


Môj blog oslavuje tento mesiac štvrté výročie. Priznám sa, že som v podstate ani nechcela tak naozajstne blogovať. Mala som pocit, že na to treba mať v sebe trošku viac extrovertného ducha. Môj prvotný zámer bolo spísať naše domáce recepty, ktoré si spolu s mojim mužom varíme už od študentských internátnych čias. Už tam na malej zastaranej dvojplatničke v obitých smaltovaných hrncoch veľakrát rozvoniaval fajnový vegeguláš a iné vegetariánske dobrotky :)
Neskôr vo vlastnej kuchyni popri materskom dovolenkovaní som sa toho naučila asi najviac. Vzniklo tak vyše 100 receptov, naučila som sa fotiť, pestovať si vlastnú zeleninu, ktorá počas sezóny zdobí moje taniere, rozbehla svoj druhý blog, písala a fotila pre časopis a ešte viac som sa ponorila do sledovania domácich i zahraničných foodblogov, či iných inšpiratívnych médií. 
Asi nebudem jediná blogerka, čo povie, že jej snom je zavŕšiť toto tvorenie vydaním kuchárskej knihy. Tak možno raz, keď budem veľká..:) 
Ďakujem všetkým vám, ktorí tu občas zavítate, teší ma každý čo i len malinký náznak podpory, pretože aj ten ma posúva vpred! 



Komentáre

Obľúbené príspevky