Cesnaková nátierka

My už žneme prvú tohtoročnú úrodu a medzi ňou aj krásne veľké cesnakové hlaviská. Tento rok nášmu cesnaku prial. Doteraz sme taký cesnak nevypestovali. Základom je zasadiť čo najkvalitnejšie a najväčšie kúsky. To mi poradil môj 80-ročný kamoš z neďalekej ulice, ktorý ho dlhé roky pestuje a pár kúskov mi dal.


Potrebujeme:
cesnak, nátierkové maslo, biely jogurt, dijónska horčica, soľ

Postup:
Cesnak očistíme a pretlačíme do misky. Ja som použila 5 kúskov mladého cesnaku. Pridáme nátierkové maslo a zmes trošku rozriedime polovičkou téglika bieleho jogurtu. Ochutíme lyžičkou dijónskej horčice a podľa chuti dosolíme.

tu je naša cesnaková pýcha

upiekla som k nej tento kysnutý posúch

nátierka ozdobená cesnakovým kvetom

nátierka na posúchu

takto mi ju poza chrbát dozdobili moje dcérky :)



Komentáre

Obľúbené príspevky