Valentínsky mungo burger

Valentín sa blíži, čo tak potešiť vašu polovičku nejakým vlastnoručne urobeným prekvapkom? Môžete napríklad vykrojiť srdce zo sendviča, urobiť srdiečkové palacinky alebo upečte koláč v tvare srdca či skúste tento valentínsky burger:


Potrebujeme:
½ šálky mungo fazuliek, ½ cibule, 3 strúčiky cesnaku, 1 uvarený zemiak, 1 vajce, 50 g tvrdého syra, kukuričná strúhanka, soľ, čierne korenie, majorán, mletá červená paprika

Postup:
Mungo fazuľky dáme na noc do hrnca s vodou. Na druhý deň vodu vymeníme a fazuľky v osolenej vode domäkka uvaríme. Keď sú mäkké, zlejeme z nich vodu a popučíme vidličkou. Po vychladnutí k zmesi pridáme nadrobno nakrájanú cibuľu, cesnak, vajce, zahustíme 1 uvareným rozpučeným zemiakom a nastrúhaným syrom, posolíme a okoreníme. Vznikne nám tvarovateľná zmes, z ktorej urobíme fašírky. Tie obaľujeme v strúhanke, ja som použila kukuričnú, ktorú zvyknem kupovať v bio obchodoch. Fašírky opečieme z oboch strán a môžeme vložiť do žemle so zeleninou. Ja som použila čínsku kapustu, čerstvú uhorku, bielu reďkovku, zavárané feferóny a pór. Poliala som ju dresingom, ktorý som urobila zmiešaním lyžičky dijónskej horčice, medu a dvoch lyžíc bieleho jogurtu.
















Komentáre

Obľúbené príspevky