Kotlíkový vegeguláš

Cez víkend som si konečne našla čas navariť kotlíkový VegeGuláš. Dlho mi to netrvalo, keďže pomocníkov bolo habadej. Oheň založený, drevo na prikladanie narúbané, zemiaky načistené a nakrájané a zvyšok som už urobila ja sama. Ďakujem pomocníci, veď vy viete kto :)



Podrobný recept nejdem rozpisovať, pretože ten som už písala tu. Záleží na tom, aký máte veľký kotlík. Ja som varila v 10-litrovom, čiže tých surovín treba dať asi raz toľko. Taktiež som pridala aj čerstvú paradajku a papriku, čo nám ešte zvýšila z úrody a fajnovú feferónku od sestry vypestovanú v črepníku. Tú som dala až na záver po odobratí gulášu deťom. Ak ale nevaríte pre deti a chcete ho mať pikantný, dajte feferónky už k mäsu. Alebo počkajte do druhého dňa. Guláš je vtedy oveľa chutnejší a pikantnejší.

Na cibuli sa opeká sójové mäso na miernom plameni:

Takto sa varí kotlíkový VegeGuláš:
Ak budete mať niekedy možnosť navariť kotlíkový VegeGuláš, určite to vyskúšajte. Chutí oveľa lepšie ako ten obyčajný v hrnci, pretože varenie priamo na ohni mu dodá tú svoju špecifickú kotlíkovú arómu.

Komentáre

Obľúbené príspevky