Tvarohovo-medové šúľance

Dnes si naše hladošky pochutili na tvarohových šúľancoch osladených medom. A tu sú tri taniere pre tri hladné krky:

s maslom
s medom
s brusnicami
Potrebujeme:
zemiaky, polohrubá múka, vajce, voda, tvaroh, biely jogurt, med, škorica

Postup:
Uvaríme si tri stredne veľké zemiaky v šupke. Keď sú mäkké, vyberieme ich, ošúpeme a vidličkou roztlačíme. Pridáme jedno vajce, trochu vody, štipku soli a zahustíme múkou. Vymiesime cesto, ktoré by nemalo byť veľmi hutné, ale vláčne a zároveň nelepivé. Rozdelíme si ho na menšie časti a šúľame. Ja som si urobila pár väčších šúľancov a tie som potom nakrájala na drobné kúsky. Nešúľala som každý malý kúsok zvlášť, ale takto som si to zjednodušila. Dáme variť vodu a keď je vriaca, hodíme do nej šúľance a varíme cca 10 - 15 minút. Keď sú uvarené, zlejeme z nich vodu a zmiešame so sladkou tvarohovou omáčkou. Tú si spravíme zmiešaním tvarohu, bieleho jogurtu, štipky škorice a medu.


Komentáre

Obľúbené príspevky