Krémová sójová polievka

Manžel dostal skvelý darček - balík sójových bôbov. Rozmýšľala som, čo by sme si z nich mohli uvariť. Veľmi sa mi dnes nechcelo dlho stáť pri hrncoch, keďže aj inej roboty bolo dosť, dala som ju variť, pridala zemiaky a cibuľu a všetko sa to varilo viac-menej samo. Táto jednoduchá voľba sa oplatila, polievka bola výborná.


Na 1,5 litrový hrniec potrebujeme:
Hrnček sójových bôbov, 4 väčšie zemiaky, 1 cibuľa, soľ

Postup:
Sóju prepláchneme a dáme variť do hrnca s vodou. Keď je polomäkká, vyberieme trochu sójových bôbov na dekoráciu a opražíme na oleji, pridáme nakrájanú cibuľu a zemiaky. Zalejeme vodou, posolíme a varíme domäkka. Keď sú všetky suroviny mäkké, zmixujeme ich a pridáme ešte vodu, ak sa vám zdá polievka príliš hustá. Prevaríme, podľa chuti dosolíme a môžeme podávať. Ja som polievku dozdobila nakrájanou pažítkou a na oleji opraženými sójovými bôbmi.

Hotová polievka s opraženými sójovými bôbmi a pažítkou

Komentáre

Obľúbené príspevky