Medvedie placky

Nedávno ma opäť potešil darček, ktorý každoročne nosí môjmu otcovi jeho známy. Boli to listy medvedieho cesnaku, ktoré pochádzali z okolia Malej Fatry spod majestátnych Rozsutcov. Rozhodla som sa, že nimi ochutím zemiakové placky.



Potrebujeme:
4 väčšie zemiaky, zväzok listov medvedieho cesnaku, pol šálky múky, 1 menšia cibuľa, soľ, olej, mleté čierne korenie, mletá červená paprika, majorán

Postup:
Zemiaky si ošúpeme a nadrobno ich potrieme alebo rozmixujeme. Pridáme na malé kúsky nakrájanú cibuľu, medvedí cesnak, múku a dochutíme soľou, korením a bylinkami. Na rozpálenom oleji opekáme dozlata. 

medvedie placky na rozpálenom oleji
Ja som ako prílohu zvolila na cibuľke opekané sójové kocky a k tomu som urobila omáčku z konzervovaných celých paradajok – na opečenú cibuľu som vyliala paradajky a spolu so soľou, troškou cukru, korením a bobkovým listom dusila asi 10 minút. Obloha je na vás, ja som použila krásne listy medvedieho cesnaku spod Rozsutca, vňať mladej cibuľky z vlastnej záhradky a pár zrniečok kukurice z mrazničky :)


Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky