Mexický vegeguláš

Mexický VegeGuláš je jedno z prvých jedál, ktoré som varievala ešte ako študentka na internáte. Asi preto, že je jednoduché, chutné, rýchle a pozostáva z lacných surovín.


.

Potrebujeme:
balík sójových kociek, 1 cibuľa, 1 cesnak, paradajkové pyré, olej, soľ, cukor, bobkový list, čierne korenie, červená mletá paprika, čili.

Postup:
Sójové kocky urobíme podľa predchádzajúcich receptov. Keď sú opečené a chrumkavé, vylejeme na ne paradajkové pyré. Ja dávam tak cca 1 hrnček (3 dcl) a doplním to vodou. Prisolíme a pricukríme podľa chuti, pridáme bokový list a kto preferuje pikantnú chuť, pridá aj čili. Varíme približne polhodinku. Odstavíme a podávame. Omáčku som ničím nezahusťovala, ale ak sa vám tá vaša bude zdať veľmi riedka, použite škrob alebo iné alternatívy. Samotné servírovanie, je na vás. Ja som na servírovanie použila ryžu, zelený hrášok, žeruchu a strúhaný syr.





Komentáre

Obľúbené príspevky