Cestoviny s chrumkavou pšenicou

Pšenica je výborná a zdravá obilnina. Ja som ju objavila pred niekoľkými rokmi, keď ma môj manžel zasväcoval do čara bezmäsitých pochúťok. Nikdy by som nepovedala, že také niečo sa dá jesť a že to ešte aj tak výborne chutí.








Potrebujeme: 
balík cestovín, hrnček pšenice, 1 cibuľa, 1 cesnak, olej, soľ, čierne korenie, mletá červená paprika.

Postup:
Pšenicu si prepláchneme vo vode. Ja ju ešte zvyčajne nechám v tej vode odstáť niekoľko hodín, aby sa rýchlejšie uvarila. Na panvici si rozpálime olej, pridáme nadrobno nakrájanú cibuľu a pražíme dozlatista. Potom pridáme cesnak, čierne korenie a mletú papriku. Chvíľku restujeme, vysypeme pšenicu a zalejeme vodou (cca 0,5l). Posolíme a varíme domäkka. Pšenica nebude úplne mäkká ako napríklad fazuľa, ale bude taká príjemne chrumkavá. Keď nadobudne tento stav, omáčkzahustíme škrobom alebo posypeme trochou múky a môžeme servírovať. 


Komentáre

Obľúbené príspevky