Kapustové fašírky so zemiakovým šalátom

Veľmi rada experimentujem a varím z toho, čo momentálne objavím v chladničke. Tentoraz som z nej vytiahla údené tofu, mrkvu, kapustu, cibu a rozhodla som sa, že urobím fašírky. Tieto suroviny som zmiešala a dochutila cesnakom, bylinkami a koreninami a celú zmes som spojila dvomi chutnými domácimi vajíčkami. 


Na cca 15 fašíriek potrebujeme: 
1 údené tofu, 2 vajcia, 1 mrkva, 1 hrnček kapusty, 1 cibuľa, 3 strúčiky cesnaku, soľ, majorán, čierne korenie, červená paprika, kurkuma, muškátový oriešok, tymián, rozmarín, sezam


Postup: 
Všetky suroviny nadrobno postrúhame, pokrájame či rozmixujeme, pridáme vajcia soľ, sezam, korenie a bylinky. Zmiešame a formujeme fašírky. Na panvici rozpálime olej a fašírky opekáme dozlatista. 


Keď chytia chrumkavú kôrku, môžeme ich vybrať a servírovať. Odporúčam ich podávať v kombinácii s typickým slovenským zemiakovým šalátom. 


Komentáre

  1. Vynikajuci recept, len mne to nechcelo drzat pokope, chcela som sa vyhnut muke, tak som dala ovsene vlocky, no aj tak to nedrzalo, tak som nakonic pridala celozrnu muku.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky