Koložvárska kapusta

Koložvárska VegeKapusta s plátkami uvarených zemiakov, šalotkou a cibuľovou vňaťou

Na jednu menšiu zapekaciu misu potrebujeme:
½ balíka sójovej drte, 2 hrnčeky uvarenej ryže, 1 hrnček kyslej kapusty, 1 cibuľa, 1 strúčik cesnaku, olej, soľ, čierne korenie, červená paprika, majorán, ½ údeného tofu 


Postup:
Sójovú drť pripravíme ako už zverejnené recepty so sójovým mäsom – zalejeme vriacou vodou, vytlačíme vodu a dáme na panvicu s mierne opraženou cibuľou. Za stáleho miešania opekáme dozlatista. Keď je drť chrumkavá, pridáme roztlačený cesnak, čierne korenie, červenú papriku a majorán. Do zmesi som prvýkrát vyskúšala dať najemno nastrúhané údené tofu. Výborne to dochutilo celé jedlo. Ale predtým som to dlho robievala bez tofu a smotany a bolo to aj tak chutné, takže ak tieto suroviny momentálne nemáte, nevadí. Ďalší postup je už jednoduchý: 
vrstvíme ryžu,
potrieme smotanou,
na to dáme opraženú sójovú drť s tofu
a navrch kyslú kapustu.
Ja som to nazačiatku prikryla alobalom, aby to príliš nevyschlo. Dáme do rúry a pečieme asi 10 minút prikryté a potom dopekáme odokryté.


Komentáre

  1. Varila som pred pár dňami a neviem sa toho dojesť :) vynikajúca chuť

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky